niedziela, 15 czerwca 2014

2014-06-15

   Wakacje tuż, tuż!

  

  Siemka, hej, witam!  Już 15. Zaczynam odliczać do 27. Koniec roku... Tak więc macie już plany na wakacje? Czy spontan i leniuchowanie na kocu?  Może jakiś wypad na dłuższy czas. Ja się nadal zastanawiam... W końcu na wakacje czekaliśmy cały rok szkolny, więc trzeba  ten czas maksymalnie wykorzystać. Żeby pod koniec wakacji powiedzieć ,, Kurde, fajnie było''... Piszcze jakie macie plany i co polecacie. Może jakąś książkę polecacie na ciepłe wieczory? Ja osobiście skończyłam czytać ostatnią część Harrego Pottera. Pomimo iż oglądałam to tysiące razy, czytając wyobrażałam sobie to całkiem inaczej. Gorąco polecam !  Ale także proponuje króciutką ale wartościową książkę ,, Oskar i pani Róża''. 
Śliczna, a za razem wzruszająca książka.  

Niestety nie ja robię zdjęcia, ale wszytko jest takie same.  Dobieram fotografie dokładnie :) 
      


  Ostatnio skończył się 5 sezon The Vampiere Diaries. Ubóstwiam ten serial. Myślę że nie tylko ja. Zachęcam do oglądania miłośników takich klimatów. Bardzo fajny i emocjonalny serial. Niestety w ostatnim odcinku sezonu 5 zmarł mój ulubiony bohater  Damon   Salvatore. ;c ... Ale  pomimo tego dalej z ciekawością będę śledzić losy bohaterów.   

      Papatki, buziaczki ;*    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz