poniedziałek, 16 czerwca 2014

Sposoby na nudę...


       Hejcia, siem.! 11 dni do wakacji....Każdy ma taki dzień, chwilę kiedy zawieje nudą... Leżymy i patrzymy w sufit z nadzieją na jakąś akcje. Na coś co ruszy nas z miejsca. Ja osobiście mam tak codziennie. A tu nie długo wakacje, to jest dopiero wyzwanie by zająć się czymś. Dlatego też przedstawię 5 sposobów moich na nudę...



 1.  Idziemy biegać lub coś innego tego typu - jest to sposób jeden z moich ulubionych, nie dość że zdrowy to i jeszcze dobry na zdrowie i na figurę.







2. Czytanie książek - kocham to. Jest to sposób przy którym możemy się zrelaksować i poćwiczyć wymowę lub czytanie. Polecam książkę  Stephanie Meyer ,, Przed świtem''.
                                                                        Mistrz painta :D

3. Oglądanie filmów - sposób na świetne wykorzystanie czasu. Wiele wartości i problemów których dotąd jest nam nie znane czeka może właśnie w tym filmie. Ostatnio oglądałam  Step up 3 - bardzo fajny, polecam wszystkim lubiącym taneczne klimaty. Ale także jest wiele filmów które warto obejrzeć.


    4.  Słuchanie muzyki -  jeden z popularnych sposobów na nudę. Moim zdaniem to nie sposób tylko całe życie. Cały czas słucham różnych rodzajów  takich jak  Hip-hop czy też pop.  Teraz piosenką, która mi wpadła w ucho jest  Enrique Iglesias - Bailando (Español) ft. Descemer Bueno, Gente De Zona. 

5.  Oglądanie telewizji - lubię siedzieć przed TV i to jest okno na świat. Nie spędzam za dużo czasu  ale chyba każdy to robi jak mu się nudzi. Często oglądam Love the view Natalia. Kocham to.  Mam nadzieje, że nie tylko ja....



    Tak o to właśnie ja spędzam czas gdy zawieje nudą... Proszę was abyście napisali komentarze : Czy wam się podoba mój blog? Co warto w nim zmienić? Czy są jakieś tematy które można poruszyć?  Jestem początkująca w tej branży i nie wiem czy w dobrą stronę idę... Dziś chciałabym zostawić was z naprawdę fajną piosenką.  https://www.youtube.com/watch?v=0go2nfVXFgA


Papatki Buziole ;* Miłego wieczoru






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz