wtorek, 17 czerwca 2014

Czas na lato...

   

    Siemanko !  Dziś siedząc na nudnych lekcjach, moja koleżanka spytała jak to robię, że  jestem szczupła. Ja nie wiedziałam od czego zacząć więc postanowiłam napisać to tutaj. Robiłam trzy ćwiczenia przez 3 tygodnie i widzę różnicę. 
     1. Brzuszki - dzięki nim mam lekki kaloryfer na brzuchu. Na początku wydaję się, że jest to trudne i męczące, ale po jakimś czasie to mienie uwierzcie na słowo. 
     2. Przysiady - jędrny tyłeczek. chyba każda chciałaby  fajny tyłeczek. Ja mam nie za duży ale jest. Do mojej postawy jest w sam raz także radzę ruszyć się z przed telewizora i zacząć przysiady.
     3.  Roweryk - na nóżki w sam raz. Kilka minut dziennie i nóżki jak ta lala.  Ja to wszystko robiłam i jestem zadowolona z wyniku.

    Napisałam o tym post nie tylko z przyczyny pytania koleżanek ale dla innych dziewczyn, które stosują głodówkę i zamiast się ruszyć to tylko nic nie jedzą i myślą, że tak schudną. Opanujcie się! Ja na ten temat myślę że to głupota.  Przecież chodzi tu o wasze zdrowie, uwierzcie nie ma nic ważniejszego od tego. Podam jako przykład siebie. Jestem chora na nerki i nie przez to mam takie zdanie na głodówki ale dla tego że wiem jakie ćwiczenia są  zdrowe tak samo jak   dobrane  z głową jedzenie. Także jedzcie normalnie i ćwiczcie !!  
      Pozdrawiam, buziaki, papatki <3  A to ja.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz